Prime World: Defenders - оглядини гри на українській мові


Я скажу вам зразу – я не фанат Tower Defens’ів, але ця гра мене заманила. Подивившись на скріншоти, в мене з’явилось непідробне бажання пограти в неї, через стиль. Я міг би чекати ще місяць, або щось біля цього, якби не Сергій Гальонкін, за що йому окреме спасибі. Так ось, Tower Defense для мене був таким жанром, для котрого треба друзі – ви сідаєте разом, припустимо біля планшету, один грає, а інші двоє – коментують, і тільки тоді можна грати. Спочатку в Defenders я грав сам, і мені сподобалось. Не так щоб GOTY AAA, але сподобалось. А з другом гра просто перевтілилася. Може це в мене такий «бздик» на спілкуванні під час гри, але Defenders мені принесла багато веселощів.


Гра взагалі, навіть з першого погляду приносить задоволення. При вході до меню мене привітала карта та інтерфейс в стилі Kings Bounty, що звичайно навіює. Далі – краще. Сюжет подається в виді коміксів, а-ля Max Payne, з дуже якісної озвучкою. Я не знаю де ви взяли людей, але рівень дуже високий!
Взагалі – графічний стиль приємний і витриманий у традиціях тієї ж Kings Bounty, що доставляє так само, як і дизайн противників. Над дизайном, як і над стилем – добре попрацювали. Що на ворогів, що на рівні гри приємно дивитися, і це радує.

З дійсно зручних речей в інтерфейсі хочеться розказати про меню, а також туторіал, котрий веде за руку при кожному появленню чогось нового на екрані. А ось з незручностей хочу відмітити просто огидне управління камерою – вона літає куди їй заманеться, при зажатій пкм, а нормально повернути її вдається тільки «свайпом» миші в потрібну сторону.

Що характерно, в Defenders є елементи не тільки Tower Defense, але й карточної стратегії і РПГ. Поза поля боя вам потрібно збирати, закаляти в огні і складувати в одне ціле карти, які потім ви застосуєте в якості вмінь – веж, на полі боя. Крафт у кузні доволі занятний, особливо якщо буст від знайденого покращення хороший. З РПГ: прокачка тих самих карт – кожне схрещування, або обробка карти дає досвід, при наборі якого карта стає рівнем вище. Є, також, прокачка самого персонажа – є досвід, котрий дається за пройдені рівні, і дерево талантів, в якому таланти треба купувати за гроші, які знову же, ви отримуєте в якості винагороди після бою.

Дуже порадувала ціль всіх цих завдань – вам не обов’язково потрібно захистити прохід до якихось «паласів» від вражини, ні, ні, вам потрібно захистити (назва натякає) ваші запаси Прайму, адже інакше у вас не буду сил на магію та спорудження веж надалі. Це дало можливість геймдизайнерам робити шляхи проходження ворогів з «поверненням»: тобто, спочатку вони йдуть до вашої кучі Прайму, беруть звідти кілька шматків, розвертаються і несуть Прайм собі додому – своїй сім’ї та дітям. Більше цих «хвиль» повеселив рівень, повністю заточений під боса – на вас йде 4 хвилі монстрів, але на них вам плювати хотілося, тому що поруч з ними йде огроменний бос, котрий однією ходкою може забрати весь ваш прайм: тож єдина ваша ціль на цьому рівні – побудувати тактику таким чином, щоб встигнути вбити цього боса, поки він не пішов. Ну, і окрім закладеного дизайну рівнів вам дають свободу – ви можете розставити свої вежі так, щоб монстри йшли як по лабіринту, загороджуючи, потрібні їм повороти. Наприклад, ви можете поставити на одному з  перехресть булижник, котрий нічого крім перегороджання  дороги ворогам нічого не вміє.

Також, я не повністю зрозумів навіщо на деяких «прохідних» рівнях зробили такий високий рівень складності, коли треба виключне везіння. Наприклад: четвертий рівень (де вам вперше дають вогняну вежу) я пройшов з 5 спроби, в кінці якої в мене залишилося 2/20 здоров’я. При цьому, там де НПЦ говорять, що рівень складності високий (вже після 4 рівня) – проходиться на «Ура!», з першої спроби. Містика.

Не дуже порадував магазин. Явно видно, що гра розроблялась не дуже роблячи упор на ексклюзивність РС платформи, і відсутність мікротранзакцій. Я вже бачу, як в iTunes з’являється версія з погіршеною графікою (яка насправді цілком навіть хороша), доробленою кнопкою «купити золото» в магазині, та й все – інші аспекти гри дуже й дуже добре зроблені. Єдине, що мабуть варто було залишити на потім – зміна тултипів. На дворі ХХІ століття, у кожного тримача ПК в себе вдома є мишка, так чому-б не зробити тултипи вспливаючими? Ні, їх чомусь зробили доступними тільки по кліку на знак запитання, який в свою чергу, доступний тільки в режимі паузи.

Насправді, я грою залишився задоволений, і строго рекомендую до покупки, адже Tower Defense без F2P моделі зараз дуже велика рідкість, а тут ще й хардкорний. Давайте, нам дали шанс вибирати наше майбутнє – або ми будемо їсти фрітуплей, або будемо грати в насправді хороші ігри на українській мові. Я віддаю перевагу другому.

Версія обзору на російській мові доступна тут.

2 комментария:

  1. Українська локалізація на гру так і не вийшла, навіщо було всіх годувати локшиною, без кетчупу тим більше???((

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. У вас якась не така iнфа. Укр. версiя вже вийшла. Вмикати треба в налаштуваннях в самiй грi, а не в Стiмi

      Удалить